Whatsapp Hattı
İletişim Hattı

Ceza Avukatı

Ceza Avukatı, Kişilerin Özgürlüklerine Kavuşmaları ve Mağdur Olmalarının Önüne Geçilebilmesi İçin Yardım Alabileceğiniz Alanında Uzman Kişilerdir. Yani Özgürlüğünüz ve Mağdur Olmamak Adına Mutlaka Alanında Uzman Bir Avukattan Yardım Almanız Gerekmektedir.

Ceza Avukatı Ne Yapar ?

Avukat, Suçlu Görülen Kişilerin Suçsuzluğunu İspat Etmek ve Mağdur Olmalarını Önlemek Amacıyla Titizlikle Savunma Yapar. Aynı Zamanda Müştekiler Şikayet Haklarının Kullanmak İsteyebilir.  Bu Süreçte Her Türlü Hukuki Tecrübeyi ve Bilgiyi Müvekkilleri Lehine Kullanmaya Çalışırlar.

Suç Nedir ?

Toplumun Sağlıklı İlerleyebilmesi Açısından Uyulması Gereken Kurallar Bütününün İnsan Tarafından İhlal Edilmesidir. Suçlar Türk Ceza Kanununda Düzenlenmiştir. Özel Kanunlarda da Düzenlenen Suç Türleri Bulunmaktadır.

Ceza Nedir ?

Kanunda Suç Olarak Nitelendirilmiş Eylemlerin İnsanlar Üzerindeki Yaptırımıdır. Bu Yaptırımın Amacı, Toplumsal Düzenin Sağlıksız Bir Şekilde İlerleyişine Engel Olabilmektir.

Suç İşleyen Kişinin Ceza İndirim Sebeplerinden Faydalanabilmesi İçin Kesinlikle Alanında Uzman Avukattan Destek Almalıdır. Bizler Sizlere Bu Konuda Titizlikile Hizmet Vermekteyiz.

Mağdur Nedir ?

Kanunda Düzenlenen Suçlardan Kaynaklı Bizzat Zarar Gören veya Bu Suçtan Kaynaklı Ekonomik Zarara Uğrayan Kişidir. Mağduriyet Yaşamanız Halinde Tüm Hukuki Bilgi ve Tecrübelerimizle Sizlerin Yanında Olduğumuzu Unutmayın.

Ceza Avukatı-Ağır Ceza Avukatı

Ülkemizde Ceza ve Ağır Ceza Şeklinde Ayrım Yapılmaktadır. Ancak Kanunda Böyle Bir Düzenleme Bulunmamaktadır.  Üstelik Ağır Ceza Şeklinde Ayrım Yapılmasının Sebebi, Baktıkları Suçların Yaptırımının Daha Ağır Olmasıdır.

Ceza Mahkemeleri

Ceza Avukatları Asliye Ceza Mahkemeleri, İcra Ceza Mahkemeleri, Sulh Ceza Mahkemeleri ve Ağır Ceza Mahkemelerinde Görülen Davalara Bakar.

En İyi Ceza Avukatı

Ceza Davaları Alanında Uzman Ceza Avukatları Tarafından İncelikli Şekilde Yürütülmesi Gereken Davalardır. Üstelik Soruşturma ve Kovuşturma Aşamalarını Titizlikle Sonuçlandıracak  Ceza Avukatları ile İlerletmeniz Sizler İçin En Sağlıklısı Olacaktır.

Ceza Avukatının Görev Süresi

Avukat Soruşturma Aşamasından Kovuşturma Aşamasının Bitimine Kadar Süreci Devam Ettirir. Yani Ceza Davasına İlişkin Karar Kesinleşinceye Kadar Davayı Takip Etmek Zorundadır. Dava Süresi Boyunca da Müvekkiline Gerekli Bilgileri Vermelidir.

Ceza Avukatının İşlevi

Sanık Yerine Geçip Beyanda Bulunamaz, Ancak Temsil Eder. Üstelik Savunma Yapma, Delil Sunma, İtiraz Gibi İşlemleri Yapmaktadır.

Ceza Avukatları Hukukun En Kompleks ve İhtilaflı Alanında Çalışmaktadırlar.

Online Avukat Danışmanlığı İçin Ana Sayfamıza Göz Atın..

Ceza Dosyaları İle İlgili Emsal Kararları Yargıtay Sayfasından Görebilirsiniz.