Whatsapp Hattı
İletişim Hattı

Boşanma Avukatı

Anlaşmalı Boşanma Avukatı

Boşanma Avukatı, Karşılıklı Olarak Eşlerin Anlaşarak Boşanmak İstemeleri Durumunda, Avukatlarımız Tarafından Çok Kısa Süre İçinde Dava Açılarak Davanız Sonuçlandırılmaktadır. Bu Süreç Bazen 15 Günde Sonuçlandığı Gibi Bazen de Adli Tatil Vb. Durumlardan Dolayı 2 Ay Gibi Bir Süreye Sarkabilmektedir.

Koşulları ;

Anlaşmalı Boşanma Davalarında Kişilerin En Az 1 Yıl Evli Kalmaları Gerekmektedir.

Anlaşmalı Boşanma Davası Genellikle Tek Celsede Bitmektedir.

Tarafların Mahkemede Boşanmak İstediklerini Hakim Huzurunda Belirtmeleri Gerekmektedir.

Anlaşmalı Boşanma Davasının Olumlu Sonuçlanabilmesi İçin Her İki Tarafında Kabul Etmesi Gerekmektedir. Boşanmaya Karar Veren Tarafların Sadece Boşanma Konusunda Değil Velayet ve Mal Paylaşımı Konusunda da Anlaşmış Olmaları Gerekmektedir. Alanında Uzman Boşanma Avukatlarımız Sayesinde Siz Mahkemelerde Uğraşmadan Davanız Açılmaktadır. Üstelik Ücret Olarak Sizi Yormayacak Rakamlar İle Avukat Hizmetimizden Faydalanmak İçin Bizimle Hemen İletişime Geçebilirsiniz.

Tel : 0 312 524 29 06

Çekişmeli Boşanma Avukatı

Eşlerin Tek Taraflı Veya Karşılıklı Olarak Anlaşamama Durumlarında Çekişmeli Bir Sürece Giren Boşanma Davalarınızda Sizlerin Yanında Yer Almaktayız.

Neden Avukat ?

Üstelik Boşanma Mal Paylaşımı, Velayet Gibi Çözüme Geç Ulaşan Davalarınız İçin Alanında En Tecrübeli Avukatlarımızla Birlikte İlerleyebilirsiniz.

Güvenli Avukat Hizmeti Veren Bir-El Hukuk Bürosu Sizlere Hizmet Vermekten Gurur Duymaktadır.

Boşanmada Çocuk Velayet Durumu;

Tarafların Anlaşamam Durumunda Çocuğun veya Çocukların Velayeti Hakimin Kanaati Doğrultusundadır. Hem de Çocukların Üstün Yararı Gözetilerek Karar Verilmektedir.

Yaş Durumu !

Genelde 7 Yaşına Kadar Çocuk Velayeti Annenin Herhangi Bir Engel Teşkil Eden Durumu Yoksa Anneye Verilmektedir.

Mal Paylaşımı ;

Boşanma Davası ile Mal Paylaşımı Davası Birlikte Açılamaz. Mal Paylaşımı Davası Açıldıktan Sonra, Açılan Boşanma Davasının Kesinleşmesi Beklenir.

Davada Hakim Kişilerin Kusuru Oranında Mal Paylaşımına Kanaati İle Karar Verebilmektedir.

Neden Avukat ?

Burada Önemli Olan Nokta Hakim Karşısında Sizleri Net Bir Şekilde Savunarak, Davanın Lehinize Sonuçlanabileceği Avukatlarımız ile Davanız Devam Ederse Sizlerin Avantajına Olacaktır.

Bu Süreçte Mal Paylaşımı İçin Alınan Karar Daha Sonrasında İstinaf Edilebilmektedir. Ancak Unutmayalım ki Davanız İçin Alınan İlk Karar Çok Önemlidir. İstinaf da Bu Doğrultuda Kadar Vermektedir.

Online Avukat Danışmanlığı İçin Ana Sayfamıza Göz Atın..

Boşanma Dosyaları İle İlgili Emsal Kararları Yargıtay Sayfasından Görebilirsiniz.

boşanma